شیاف ۱۲۵ برا بچه ۱۷ ماهه نصف بیشتر گذاشتم

۲ پاسخ

عزیزم من دخترم تب داشت ۴۰درجه بود گفت یکی بزار بعدش هر ۶ ساعت نصف

شیاف نباید نصف بشه عزیزم باید کامل بزارین بعد هم ۱۷ ماه یک دونه کامل باید بزارین

سوال های مرتبط

مامان کیارش مامان کیارش هفته دهم بارداری
مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری