۲ پاسخ

فردا دکترها هستن برو. اگر خیلی نگرانی یه شباف پرژسترون بگیر بزن تا، بری دکتر

عزیزم ممکنه هماتوم باشه یا جفتت پایین باشه
نگران نشو ولی استراحت مطلق باش و اولین فرصت برو پیش دکترت

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته یازدهم بارداری