۵ پاسخ

من دارم خیلی خوبه
فقط موقع خرید باید به جنسش دقت میکردم زبر نباشه

من نگرفتم دوتا بالشت بزرگ طرف چپ و راستم میزارم و میخوابم خیلی راحتم بدون این دوتا نمیتونم اصلا😂

من مدل U از برند دی روحه گرفتم خوبه راحته

سوال منم هست من خیلی دارم اذیت میشم هرمدلی می‌خوابم انگار بچه رفته زیر من تکون میخوره آدم می‌ترسه

من یو دارم راضی ام
برا بارداری قبلیم گرفته بودم هنوز از تو کمد در نیاوردم استفاده کنم

سوال های مرتبط

مامان کارن🩵🫐 مامان کارن🩵🫐 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان پسری👼🏻 مامان مامان پسری👼🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وششم بارداری