۲ پاسخ

وووای من دستی گرفتم اصلا نمیتونم استفاده کنم پسرمم بینیش کیپ شده نمیتونم نفس بکشه فقط گریه میکنه واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم

من که خریدم خوبه خریدم یه تومن

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۵ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۴ ماهگی