۵ پاسخ

منم امروز دوبار یبار راست یبار چپ استخون لابیا تیر کشید طبیعیه؟

من کنار واژنم 😂🤦

من از این درد شکنجه میشم

ازه بابا طبیهی یه من انقدر درد میکنهههه

درد استخوان واژن من پرسیدم دکترم گفت کاملا طبیعی

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سام کوچولو❤️ مامان سام کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری