صبح ساعت ۵ که میشه باید بالا بیارم 😖😖😖

۴ پاسخ

منم تا الان دوبار

وای عزیزم چقد بده. ب ۶بخور موقع خواب

عزیزمممممم

ابجیا این بی بی من منفیه؟

تصویر

سوال های مرتبط