تو هقته مت ب شکم خابیدن مشکلی نداره

۴ پاسخ

نه مشکل نداره ولی سعی کن مدل خوابیدنت رو درست کنی چون از ۱۵ هفته به بعد دیگه خیلی خطرناکه به شکم بخوابی

من اصلا نمیتونم جور دیگه ای بخابم
هر طور بخابم باز برمی‌گردم ب شکم

آره عزیزم فقط ب پهلو چپ

ازوقتی میفهمی بارداری نباید اصلا به شکم بخابی خطرناکه

سوال های مرتبط

زهرا 🙃... زهرا 🙃... قصد بارداری
مامان دنیا مامان دنیا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری