۴ پاسخ

نه فرزندم این نفخ طبیعیه تا اخر بارداری هم همراهته 😄اگر همیشه نباشه دو روزی یبار میاد کنارت

من وقتی سیب میخورم اینجوری میشم🫡 چارش برام کره و عسله
البته تاثیر کره هست حالت ملین داره

من تقریبا همش دارم گلم

انجیر بخور برای من خوب بود

سوال های مرتبط

مامان دنیا مامان دنیا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته بیستم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی