۴ پاسخ

عزیزم انشالله سبک باشه

انشالله که براش سبک سبک باشه عزیزم نگران نباش میگن سخت نیست واکسن یکسالگی من هنوز نزدم برای پسرم

انشاالله خوب می گذره لیام که فقط یه کوچلو درد سوزن اذیتش کرد همین که تزریق تمام شد دیگه اروم بود

منم هفته پیش زدم هیچ استرس نداشته باش
ن تب داره ن چیزی فقط دو سه ثانیه گریه میکنه 😁

سوال های مرتبط