واکسن دختری هم بسلامتی زده شد 🥹🥹🥹🥹❤️❤️❤️❤️❤️

۶ پاسخ

بسلامتی دل خوش تولدشم مبارک

منم قرار بود امروز بزنم ک مریض شد نشد

چندتابود

منم زدم ی دست ی پا قد و وزنش چقدر بود

دخترمن شب یکم تب داشت

آسون ترین واکسنه😎

سوال های مرتبط

مامان یه گل پسر مامان یه گل پسر ۱۴ ماهگی
مامان سیب سرخ مامان سیب سرخ ۱۳ ماهگی
مامان سلنا کوچولو 💕 مامان سلنا کوچولو 💕 ۱۵ ماهگی