چرا برامن برعکس شد بچم تازه رفلاکس گرفته

۲ پاسخ

شاید حجم شیرش زیاد شده

چه علايمی داره که میگید رفلاکس گرفته

سوال های مرتبط

مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۶ ماهگی