۲ پاسخ

اتفاقا بخاطر رفلاکس راحت تر میگیرن ک
چون مک میزنن شیری م میاد تو دهنشون میره پایین
کلا بچه های رفلاکسی عاشق مک میزدنن

اتفاقا بخاطررفلاکس بایدبخورن

سوال های مرتبط

مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی