۴ پاسخ

وای بچها بنظرتون توی هفته منم طبیعیه چون منم امروز کلا باد سینم خوابید اصلا

تو هفته شما اره دیگه طبیعیه

ن دردای سینه هرچی هفته میره بالا کم میشه قطع میشه بعد زایمان دوباره بزرگ میشه درد میکنه

دیگه داره علائم اولیه از بین میره به جاش دردای ثانیه ای میاد سراغت

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان نی نی ما مامان نی نی ما هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری