۵ پاسخ

من زمانی رفتم هفت هفته بود ساک بود و کیسه زرده ولی جنین رویت نشد دیگه نرفتم انشالله هفته بعد نوبت دارم میرم

من ان شاالله فردا می‌خوام برم

سلام من امروز سونو تشکیل قلب رفتم .ازمایش کلی هم دادم

سلامت باشی قشنگم،خودت هم برو و نگران نباش

سونوی چی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دونات کوچولو🥯 مامان دونات کوچولو🥯 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی