کیا تو هفته منن واسه قلبش رفتین؟

۸ پاسخ

من ۶هفته رفتم‌
ولی فعلا نرو ۸هفته برو چون استرس الکی میدن قبلش بری

سلام من ۶ هفته وچهار روز رفتم خداروشکر تشکیل شده بود

من ۶ هفته و۵ روزم رفتم تشکیل شده بود خدا رو شکر

من۶هفته ودوروز رفتم تشکیل شده بود ولی هنوز زوده صبر کن استرس بهت نده دکتر

من هفت هقته و دو روز بود رفتم سونو
تشکیل شده بود قلب

من ۶هفته و ۴روز رفتم قلبش تشکیل شده بود

من ۷ هفته و ۲ روز بودم امروز رفتم .
سونو دو روز عقب تر بود

چند هفتته دقیقا

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۴ ماهگی