اولین علامت بارداریتون چی بوده؟

۹ پاسخ

چند روز تاخیری گلم

درد شکم و کمر مثل پریودی
و حساسیت سینه

بیحالی

سینه درد و کمردرد

قوی شدن حس بویایی و عق زدن 😊

حالت تهوع و سردرد شدید

ضعف شدید و درد سر معده

خستگی بینهایت

من همه ی علائم یهو باهم اومد تو بدنم سر دوتا بارداری قبلم اینجوری نبودم

سوال های مرتبط

𝓛𝓮𝔂𝓵𝓪 𝓛𝓮𝔂𝓵𝓪 قصد بارداری
اهدینا اهدینا قصد بارداری
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵فندق🩵 مامان 🩵فندق🩵 هفته چهاردهم بارداری