۶ پاسخ

دختر من تو۳۷ هفته ۲۸۰۰ بود خوبه دیگه همین حدودا میشن اکثرا

من پرسیدم گفت نگران نباش دیگه نمی دونن بخدا حالا لطف کن توم رفتی جواب به من بده مرسی

عزیزم روزی که رفتی سونو چند هفته بودی هفته ت با هفته سونو یکی بود

اره خوبه

این وزن و هفته ها بر اساس رشد جنین که نیست بر اساس آب دور بچه هست، که دقیق هم نیست، این خطا ها عادیه

وواسه من تو۳۰هفته۹۰۰گرم بود

سوال های مرتبط

مامان آیهان🐣💕 مامان آیهان🐣💕 ۲ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان تودلیم🐣❤️ مامان تودلیم🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد