۲ پاسخ

میلانو واسه عذا اره

من سوپر بیبی گرفتم که ارتفاعش تنظیم بشه و حالت خوابیده کامل هم داشته باشه....باید عادت بدیم ک بشینه و آداب نشستن رو صندلی رو یاد بگیره به غذا خوردنشم و کمک کنه...
مثل صندلی ماشین که دلبخواهی نیست و بایدیه

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد ۱۰ ماهگی
مامان گل پسرمامان💙 مامان گل پسرمامان💙 ۱۱ ماهگی