خانوما دلیل سکسکه زیاد چیه؟

۱ پاسخ

رفلاکس ، به صورت ایستاده تر بهش شیر بده
۲۰ دقیقه بعد شیر صاف نگهش دار
زیر سرش هم شیب ۳۰ درجه بده
بچه من رفلاکس داره از ۱۲ روزگی ... یعنی هر وقت اینا رو رعایت نکنم میفته رو سکسکه شدید

سوال های مرتبط

مامان مَهوا مامان مَهوا ۷ ماهگی
مامان آیلار❤️🌜 مامان آیلار❤️🌜 ۸ ماهگی
مامان بــرکـه مامان بــرکـه ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱۱ ماهگی
مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۲ ماهگی