۲ پاسخ

نه گلم علائمی نداره استرس نگیر برو به امیدخدا تشکیل شده

علائمش باسونوفقط مشخص میشه گلم استرس نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان قلب خونمون مامان قلب خونمون هفته سی‌وششم بارداری
مامان پوریا وخداداد❤️ مامان پوریا وخداداد❤️ هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی 💙 مامان توت فرنگی 💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۶ ماهگی