۸ پاسخ

من دوبار دادم

ن هیچ مشکلی، من سه بار دادم

من ۲۵ هفته دادم نه مشکلی پیش نمیاد

دکترم گفت بعد ازت گرفت دهانه رحم زخم شدخ

من خون ریزی کردم بعدش

من امروز از بیمارستان مرخص شدم تست هم چند روز پیش دادم چیز خطرناکی نیست که بترسی

برای چی میدن ؟

من 17 هفته دادم مشکلی پیش نیومد بعدش تو 28 هفته خاستن دوباره تست بدم ندادم ترسیدم گفتم ی بار دادم ی بار دیگه نمیدم

سوال های مرتبط

مامان نازنين زهرا❤️🌸 مامان نازنين زهرا❤️🌸 ۴ ماهگی
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری