مامانا لطفا جواب بدین 🥺
۳۳هفته و ۴ روز وزن ۲۱۶۰ خوبه یا کمه؟

۴ پاسخ

آره منم ۳۳ هفته ۲۱۵۰ بود

عزیزم شما تاپیک زده بودی برای کالسکه
مکسی خوبه بنظرت مدل لئونا ۲؟

خیلی خوبه عالیه

بله عزیزم خوبه
من 32 هفته رفتم 1900 بود گفت طبیعیه و خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلوین
🤍🤍🤍🤍 مامان دلوین 🤍🤍🤍🤍 ۲ ماهگی
مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد