۱۰ پاسخ

یعنی در عرض سه هفته ۶۶۰ گرم إضافه کردن

نه خیلی خوبه

خوبه

ن عزیزم برا دوقلو خوبه

منم‌دوقلو‌هستم. ۳۲ هفته و ۴ روز رفتم.‌یکیش یکو ۸۸۰ گرم
یکیش یکو ۸۶۰ گرم

ن دیگ دوقلو هست وزنشم عالیع ک🥲

تو دوقلویی همیشه همینحوریه دیگه ی قول وزنش کمتره
ولی در کل خوبه

ن عزیزم همیشه یکی از قل ها بزرگتره نگران نباش

فک کنم خوبه دیگه
چند هفته گفته زایمان میکنی؟؟ سزارین میشی؟

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه ها مامان مامان جوجه ها هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری