یعنی در عرض سه هفته ۶۶۰ گرم إضافه کردن
نه خیلی خوبه
خوبه
ن عزیزم برا دوقلو خوبه
منمدوقلوهستم. ۳۲ هفته و ۴ روز رفتم.یکیش یکو ۸۸۰ گرم
یکیش یکو ۸۶۰ گرم
ن دیگ دوقلو هست وزنشم عالیع ک🥲
تو دوقلویی همیشه همینحوریه دیگه ی قول وزنش کمتره
ولی در کل خوبه
ن عزیزم همیشه یکی از قل ها بزرگتره نگران نباش
فک کنم خوبه دیگه
چند هفته گفته زایمان میکنی؟؟ سزارین میشی؟
نه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.