۸ پاسخ

دختر منم همین طور اصلا الان درکی از پوشک نداشتن نداره
منم عجله ای ندارم
پسرم ۳ سالگی از پوشک گرفتم خیلی راحت و بی دغدغه بود
اگه دخترم ۳ سالگی هم ببینم آمادگی نداره نمیگیرم

دختر من خوب حرف می زنه‌ولی جیش و پی پی رو نمی گه منم عجله ندارم صبر می کنم تا آماده باشه نمی دونم مادرا اینجا چرا انقدر عجله دارن

من پسرمو از یکسال و شش ماهگی گرفتم.شکر خدا فقط ی هفته گاهی خودشو خیس میکرد بعدش راه افتاد

سلام عزیزم منم دخترم ۲ سال ث ۷ ماهشه هنوز شروع نکردم که بگیرمش از پمپرز نمیدونم چجوری شروع کنم کمی ترس دارم از استرس گرفتن بچه حالا نمیدونم دیر یا اینکه هنوز وقت دارم؟

توروخدا ب حرف روان شناسان نشینید مادرها بچه ب سن لجبازی میرسه بیچاره تون میکنه سه سالگی تا ۴سالگی اوج لجبازیه پسرمن بااینکه میتونه دسشویی بره اما عمدا داره لجبازی میکنه بامون

اصلا گیر نده بهش
وقتی خواستی بگیریش دیگه شل نکن کلا پوشک نکن ی مدت جای هم نرو من دخترمو یک روزه گرفتم
عروسک جیش براش خریدم اموزش دادم باعروسک بردم دسشویی

باید یکی دوروز قید تمیزی خونه روبزنی ..ببین چک کن علایم ترک پوشک رو داره یانه ..درطول روز چندساعت خشک میمونه پوشکش

میشه ولی سخته منم دخترم هنوز پوشکه متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان آرسین🍓 مامان آرسین🍓 ۲ سالگی
مامانا آرسین ۲ سال و ۹ ماهشه و حدودا دوماهه که سعی در ترک پوشک دارم ولی اصلا اصلا همکاری نمیکنه پوشکش همیشه پر از جیشه مخصوصا شب تا صب اصلا خشک نمیمونه
براش شورت آموزشی گرفتم ولی به نیم ساعت نمیکشه که کاملا خیس میشه کلا خیلی زیاد جیش میکنه تو حموم هم میاد شاید شیش بار هم جیش کنه
برچسب جایزه گذاشتم تو دسشویی ولی همکاری نکرد براش سه چرخه جایزه گرفتم
خوراکی که دوس داره گرفتم ولی فایده نداره
براش قصری گرفتم به انتخاب خودش یکبار هم روش ننشسته
یه مدت خیلی کم بعضی وقتا میگفت جیش دارم ولی دیگه نمیگه خودمم میخوام ببرمش نمیاد میگم بیا بریم برچسب بزنیم بریم آبشار درست کنیم ولی نمیاد
میره پشت مبل میشینه و پی پی میکنه تو پوشک بعد میاد میگه پی پی کردم
جیش هم میره به گوشه تو لباسش میکنه بعد میاد میگه جیش کردم
کلی براش قصه گفتم و براش شعر گذاشتم راجب جیش ولی انگار نه انگار
خودش میدونه‌ که داره جیش و پی پی میاد ولی نمیگه برای رفتن به دسشویی هم مقاومت میکنه و میگه نه ندارم نمیام
مجبورم پوشک بپوشونمش چون همونجوری میکنه اصلا ناراحت نمیشه که لباسش خیس میشه
یعنی هنوز آماده نیست؟ شوهرم میگه من پوشک میخرم بازم فعلا راحتش بذار تا یه مدت دیگه