بچم با نانarوزن کم گرفته ۳۰۰گرم چیکارکنم؟؟؟؟

۱ پاسخ

شیرخشکشو عوض نکن به نظرم گوارشش بهم میریزه چون رفلاکس داره وزن نگرفتنش طبیعیه بعد یکی دوماه درست میشه زیاد فکر نکن بهش

سوال های مرتبط