سلام خانمای ک طبیعی زایمان کردین کمربندهم میبستیدبعدزایمان؟

۱ پاسخ

بعد از زایمان طبیعی بعد چند ساعت میتونی ببندی خیلی خوبه
ولی سزارین میگن چند روز بگذره بهترع

سوال های مرتبط

مامان arshavin مامان arshavin هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی