۳ پاسخ

منم همراه با کمر درد دارم مث دردای پریودی رفتم بیمارستان آن اس تی ازم گرفتن شیاف نوشتن گفتن انقباضه باید جلوگیری بشه ازش تا هفته ۳۲ استراحت مطلقمم کرد

سلام منم خیلی درد دارم .نمیتونم راحت بشینم یابلند بشم

من یک هفته س اینجوری ام😭 نه میتونم درست بخوابم نه میتونم درست راه برم یا بشینم...

سوال های مرتبط

مامان نی نی جدید.. مامان نی نی جدید.. هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دختر نازم💕🌸 مامان دختر نازم💕🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری