سلام مامانا هزینه سونو برای وزن گیری جنین چقدر هست ؟

۶ پاسخ

من ازاد دیروز رفتم ۵۳۶تومان شد

عزیزم اگر غربالگری سوم بری بدون بیمه میشه ۳ تومن اگر ن فقط برای وزن بری آزاد میشه ۱تومن

آزاد ۶۰۰وخورده بابیمه سلامت۴۸۰

من چن هفته پیش رفتم آزاد یک میلیون سیصد گرفت

من با بیمه ۸۸۰

دکترتون مگ دستگاه سونوگرافی نداره؟

سوال های مرتبط

مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان عطرین زهرا C᭄ مامان عطرین زهرا C᭄ ۷ ماهگی
مامان وریا و آریا مامان وریا و آریا روزهای ابتدایی تولد