۸ پاسخ

اگه فقط وزن باشه هزینه ی ویزیت حساب میشه از ۴۵۰هست ب بالا بسته ب مرکزی ک میری ممکنه تا دو تومن اینا هم بشه

با بیمه تامین ، ۴۸۷ هزار تومن

من ۲۸هفته رفتم ۶۴۴ت هزینش شد

قل اول ۱۳۶۰ قل دوم ۱۵۵۰ تو سی هفته
۳۵ هفته قل اول ۲۵۰۰ قل دوم ۲۳۰۰

بستگی داره به اینکه چی نوشته باشه
برا من ۵۶۰ تومن شد

سونو دقیق نوشت برا من ۱ نیم شد

من 485تومن شد

۱۲۸۰ دو دفه تا حالا رفتم سونو وزن یکی ۳۰ هفته یکی ۳۵ هفته

سوال های مرتبط

مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان رادین💙🐣🧿 مامان رادین💙🐣🧿 ۸ ماهگی