مامانا هزینه سونو وزن چقدر

۱۳ پاسخ

من با داپلر انجام دادم دو و صد

۵۴۰ آزاد

۶۰۰ بود ازاد

با بیمه بیمارستان دولتی هزینه ای نمیگیرن ولی من بیمم درصدی بود ۶۵ شد

تو ۳۲ هفته دادم. یک ماه پیش بود ۵۴۰

من 800 دادم

برا من ۸۶۰😐

من ۴۰۰خورده ای

ازمن 630شد

از من ۵۸۰ شد

۴روز پیش ۶۶۰ دادم

من ۳۰‌هفته رفتم‌ازاد ۵۰۰ شد فک کنم

چند هفته باید بریم؟

سوال های مرتبط

مامان ♥️دلسا♥️ مامان ♥️دلسا♥️ ۳ ماهگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی