از چند هفته به بعد دیگه بچه زیر دستگاه نمیره؟

۶ پاسخ

۳۶ ‌ ‌

هرکسی یه طوریه من با اینکه۳۸ هفته بود رفت تو دستگاه مقایسع نکن اصلا

۳۷ ک زایمان میکنن ۳۴ میگن بچه کامله آمپول ریه هم زده باشی نمیره دستگاه ۳۴ ب بعد

۳۷هفته

۳۷ هفته

اصولاً ۳۷

سوال های مرتبط

مامان درسا🩷دیان🩵 مامان درسا🩷دیان🩵 ۶ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان فندقچه مامان فندقچه هفته سی‌وهفتم بارداری