خانوما چرا یهو زیر دل و کمر تیر میکشه؟

۲ پاسخ

منم همینجوریم رفتمم دکتر سونو کرد گفت انقباض داری یکم اما هروقت چیزای نفاخ میخورم اینجوری میشم امتحان کردم از نفخ و یبوست هم هست دیگ درست دردمو تشخیص ندادن هنوز یجوری تیر میکشه نمتونم نفس بکشم تکون بخورم حتی چندثانیه

نمیدونم ولی یک چیز طبعیه میگن رحم داره جا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آلما مامان آلما ۶ ماهگی
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری