الان دیگه میتونم به پسرم دل جگر قلوه کبابی بدم؟

۲ پاسخ

والا من دوسه ماه پیش دوسیخ پر دل کباب کردم دوتا سیخو کامل خورد خیلی دوس دارن

ولی جگر میگن ندین

سوال های مرتبط

مامان رادوین👶🏻🫀 مامان رادوین👶🏻🫀 ۲ سالگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی
مامان روشنا☀️ مامان روشنا☀️ ۱ سالگی