سلام خانما کشیدن دندون تا چند هفته مجازه ؟؟؟؟

۳ پاسخ

آها باش

من تو هفته ي ٣٢ دندون عقلم رو كشيدم.اگه تهران هستي برو بيمارستان شهرام،امام سجاد قديم.ميدون فاطمي .
مخصوص خانوماي باردار دكتر و مواد بي حسي دارن

تا ۲۸ فقط میشه

سوال های مرتبط

مامان گلی🌹 مامان گلی🌹 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وششم بارداری
مامان یگانه💝 هدیه 💝 مامان یگانه💝 هدیه 💝 هفته سی‌وهفتم بارداری