۳ پاسخ

من دادم ولی پسرم زیاد دوس نداشت بزور خورد انگار خودمم یکم مزه کردم طعم شیرینی نداره مثل شیر الانمون‌نیس

چ جالب من ندونستم تا حالا میشه شیر فریز کرد!.!

اره تا ۴ ماه میشه تو فریز نگه داری کنی

سوال های مرتبط

مامان بهشت👧🏻🩷🎀 مامان بهشت👧🏻🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی