۱۰ پاسخ

تحمل میکنم من

من الان یه فاموتیدین زدم بالا رفع شد سوزش

برا من انگار اسید تو معدمه عین آبشار میاد بالا میسوزه وحشتناک.دویارع می‌ره پایین 😑

آب جوش با یکم روغن زیتون بخورید خیلی خوبه

من فایموتدین میخورم ولی گشنم میشه بعدش

تحمل میکنم و زیر سرم دوتا بالشت بزرگ میزارم

من فاموتیدین هم میخورم ولی همچنان میسوزه

شربت المینیوم ام جی میخورم

من همین الان هم اینقدر میسوزه فردا زنگ بزنم به دکترم ببینم چکار باید کنم

من شبا دارم عین خودت هیچی الآنم ک خوابم ندارم🥲

سوال های مرتبط

مامان اراد مامان اراد ۱ ماهگی
مامان گل دخترم🤱 مامان گل دخترم🤱 ۱۱ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری