سوزش معده چیکار میکنید.؟؟

۶ پاسخ

ی شربت دکتر نوشتم برام

دکترم شربت ادی ژل داده خیلی خوبه وقتی ترش می‌کنم یه قاشق مربا خوری میخورم سریع آروم میشه

ولش کردیم به حال خودش

من میگذرونم

شیر خیلی خوبه

به میخورم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان افرا ❤ مامان افرا ❤ ۱۰ ماهگی