۱۰ پاسخ

وای من الان سوزش دارم میاد بالا

دکتر لاکسی ژل و فاموتیدین بهم داد

منم دارم یه وقتا ، منو عرق نعنا اروم میکنه

من یه شب خیلی بدجور سوزش معده داشتم بعد فهمیدم هندونه خوردم سردیم کرده بود ترش کردم باید زیاد سردی نخوری

سیب بخور یا ادامس بجو

قرص فاموتیدین
اگه نداری چای و زنجبیل امتحان کن ببین بهتر میشی .

دهنمو سرویس کرده

واییی منم کلافه شدم از سوزش معده . سردرد

اره منم دارم هر وقت خیلی اذیت بودی یکم شیر سرد بخور معرکس

دفعات غذا خوردن رو زیاد کردم

سوال های مرتبط

مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قند مامان قند هفته سی‌ام بارداری
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچوله 👼🏻🩵 مامان کوچوله 👼🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد