خانمای هم هفته من سوزش معده دارید؟!🥲

۱۱ پاسخ

اووووف شدید پنتوپرازول میخورم

شدیددددددددددددد😭😭😭

زیاد تا الانم دارم

عزیزم کاملاً نرماله برای اینکه سوزش معده نگیری کم بخور ولی تعداد دفعات خوردن رو زیاد کن

آرهههه😫😫😫

نصف شبا حالت تهوع.. صب زود سوزش معده و حالت تهوع ... دو سه روزه از همه غذاها حالم بهم میخوره

خیلی شدید

فاموتدین ۱۰ بخور بعد غذات
منم داشتم رفتم دکتر یه ساشه پودر داد خدب شدم ولی غذای سنگین دوباره شروع میشه
نوسابه هم اسید معدتو زیاد میکنه

بله عزیزم زیااااااااد
من بعدظهرا یه لیوان شیر سرد میخورم خیلللللی بهترم شبا دیگه اونقدی نمیجوشه معدم
شماهم امتحان کن

آره خیلی

شدید.

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچوله 👼🏻🩵 مامان کوچوله 👼🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری