راهکاری برای درد و سوزش معده سراغ دارید؟ 🥲

۹ پاسخ

دكتر ب من گفت فاموتيدين خوب نيست شربت لاكسي ژل داد. و اينكه شير سرد خيلي منو اروم ميكنه

دکتر به من فاموتیدین داد میخورم خوبع

رفتم پیش دکترم بهم قرص پنتو پرازول داد خوب شدم دیگ معدم سوزش نداره..شماهم برو پیش دکترت با توجه ب شرایط بدنی بهت دارو‌میده

یک ماما بهم گفت چند برگ نعنا دم کنم بخورم .. گفت اصلا عرق نعنا نخور ... بعد غذا هم سریع دراز نکش.. اول نیم ساعت وایستا بعد سمت چپ دراز بکش

من همچی خوردم جواب نداد فقط روزی یدونه موز بخور چون آب معده و میکشه هم دردش بهتر میشه هم سوزش معده

دکتر من گفت یخ و خورد کن مثل یخ در بهشت. بعد بخور. انشالا ک تاثیر بذاره 😅

بعد از غذا دراز نکش
نیم ساعتی بشین

فاموتیدین خوبه

فاموتیدین بخور و به خدا توکل کن ک موثر باشه 😂
واسه من گاهی جواب میده گاهی نمیده

سوال های مرتبط

مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیهان وآراز💙 مامان آیهان وآراز💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند مامان قند هفته سی‌ام بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد