کیا تو بارداری شون کیست تخمدان داشتن ؟
چه اندازه

۵ پاسخ

منم دارم ۳۲ میلی انشالله برا بچه خطری نداشته باشه

من اونسریم داشتم الانم دارم

اره منم دارم سمت چپه تخمدانه کلا ۴ الا ۵ سانته دکتر گفت خودش رفع میشه

من دارم ولی خیلی کوچولوعه

من دارم 33 میلی متر
ولی منم مثل شما هنوز نوبت دکترم نرسیده بهشون نشون بدم ببینم باید چیکار کرد

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیه کوچولو مامان آیه کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یاسین ویاسمن💜 مامان یاسین ویاسمن💜 هفته بیست‌ونهم بارداری