کیا کیست داشتن تو بارداری مشکل ایجاد شد یا نه

۶ پاسخ

نگران نباش خودش دفع میشه

منم دارم

منم داشتم تا ده هفته جذب شد

من دارم
از دیروز داره اذیتم میکنه درد دارم

من دارم و همه میگن چیز مهمی نیس. فقط تو هفته شما که بودم دکتر گفت پیاده روی حداکثر ده مین و پله هم زیاد نرم به خاطر کیست

من داشتم ۳سانت هیچی نشد

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخمل تو راهی مامان دخمل تو راهی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری