۳ پاسخ

درست کنی بهتره

آسیاب ندارم باچی. برنج بکوبم

خودت درست کن، الان واسه فرنی های ماه رمضون اگه جای مطمئنی بود همونو استفاده کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی