۳ پاسخ

بله پاستوریزه

پاستوریزه من رامک و کاله دارم کلا پاستوریزه باش

من چند روزه یکم میدم اره پاستوریزه میگیرم

سوال های مرتبط

مامان 🙍‍♂️ مامان 🙍‍♂️ ۱ سالگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱ سالگی