۳ پاسخ

از این روزا لذت بببرکه زایدی میگی شرف به بارداری

من ۲ هفته آخر اصصصلا سختم نبود
این ۲هفته آخر ب حدی سنگین شدم ، دیگ راه رفتن و نشستن ، خوابیدن ، سرویس رفتن همه چی سخته واسم
این ۶ روزم بگذره ب امیدخدا🥴

کش میاد خسته ام😕😕😕

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی