سلام بتای من ۷۱۴نظرتون چیه

۴ پاسخ

منم روز موعدم ۷۶۵ بود
مبارکتون باشه

بتای من هم 700بود شما چه علائمی داری

سلام عزیزدلم

مبارکه خوبه

باردارید دیگه عزیزم مبارکتون باشه ولی سن بارداریتون کمه باید یک هفته صبرکنید بعد برید سونو

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وپنجم بارداری
ملیکا ملیکا قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان دنیانیامده مامان دنیانیامده هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💖👩‍👧💞Marii مامان 💖👩‍👧💞Marii ۷ ماهگی
مامان ملیکاومیکائیل💙 مامان ملیکاومیکائیل💙 ۱ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته نهم بارداری