بتای من ۲۸۰۰ جنسیت چیه

۷ پاسخ

برو ازمایش جنسیت بده ببین نی نیت چیه راحت شو

واااا😅😅

بتا ربطی ب جنسیت ندارع عزیزم
منم بتام ۶۷۵۹ بود

منم دیروز بتا دادم
بتا شاخص جنسیت نیست فقط روند رشد جنین رو نشون میده

چند روز بعد موعد

ربطی به بتا نداره

مگه از رو. بتا مشحص میشه؟
مال من زیاد بود

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
ملیکا ملیکا قصد بارداری