برو ازمایش جنسیت بده ببین نی نیت چیه راحت شو
واااا😅😅
بتا ربطی ب جنسیت ندارع عزیزم
منم بتام ۶۷۵۹ بود
منم دیروز بتا دادم
بتا شاخص جنسیت نیست فقط روند رشد جنین رو نشون میده
چند روز بعد موعد
ربطی به بتا نداره
مگه از رو. بتا مشحص میشه؟
مال من زیاد بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.