خانوما بتای من ۷۰۰۰بوده شده۱۳۰۰۴دوبرابرنشده نظرتون چیه

۴ پاسخ

عزیزم بتاتا خیلی بالاست شاید دوقلو باشه تا حالا سونو رفتی؟

خوبه عزیزم هفته ی دیگ برو برای سونو تشکیل قلب نی نی🥹

خوبه دیگه بالا رفته

خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان محمدعطا مامان محمدعطا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
ملیکا ملیکا قصد بارداری