خانوما ببینید بتای من خوبه؟ 🥺

تصویر
۹ پاسخ

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

چن روز تاخیر رفتی ازمایش

دوقلو بارداری؟

مبارکه عزیزم

مبارکه

مثبتههههه

بله خوبه مبارکه

مبارکه 💗

من ۴ روز تاخیر بیبی چک زدم منفی شد امکانش هست دیر لقاح گرفته باشه یان هفته دیگ مثبت شه اعلایم‌حاملگی دارم
معده درد دارم خیلی میسوزه یجوریم و جای نافم گاهی تیر میکشه با پهلو راستم درد

سوال های مرتبط

مامان گندم❤️🥺 مامان گندم❤️🥺 هفته یازدهم بارداری
مامان مائده و مهنا مامان مائده و مهنا ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی