مامانا آزمایش قند چطوره به نظرتون؟

تصویر
۶ پاسخ

ناشتا که ۸۵زده

ناشتاخوبه دوساعت بعدت تقریبابالاست البته براکسی که باردارنباشه بالانیست ولی برابارداردوساعت بعدبایدتا۱۲۰باشه

بعد ناشتات بالاس ب دکترت نشون بدی گیر میده تا ۱۲۰ باشه خوبه بهت رژیم میگه بگیر

ولی مراقب باش که یوقت خدای نکرده بیشتر نشه

خوبه عزیزم

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🎀💗🤰 مامان ماهلین🎀💗🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی💚 مامان نی نی💚 ۹ ماهگی
مامان َپناه🥰 مامان َپناه🥰 ۵ ماهگی
مامان اِلارز🌹 مامان اِلارز🌹 ۱ ماهگی
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان 🌼رَستا🌼 مامان 🌼رَستا🌼 ۸ ماهگی
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادین و ملورین مامان رادین و ملورین ۷ ماهگی
مامان فسقلی کوچولو🥰 مامان فسقلی کوچولو🥰 ۷ ماهگی